Lördag är skönt.

 
 
Moule frittes kan jag verkligen rekommendera på krogen Ett kvarter. Sååååå gott!!! Mysigt ställe med fin service och högklassig mat. Gott att sitta där med fina vänner en fredagskväll och njuta av livet. Tavlan på väggen var dessutom cool:-)
 
Lördag är skönt. 
Kaffe med sambon o paranteserna på stan, pratstund med min svärfars fina sambo och hämtning av superekoägg från frigående utomhushöns där äggen har en riktigt orange gula....ljuvligt!
En långpromenad efter det för att kolla in renoveringstagen hos min fina kollega och hennes man. Så kul! Mysigt att gå omkring, lyssna på Bo Kaspers och njuta solvärme. 
 
Fått massage med heat lotion av dottern medan tysk musik spisades. Gick igenom böckerna i bokhyllan, handling och upplevelser av dem. Finns några som jag kan tänka mig att läsa om faktiskt, som Steinbeck-böckerna och Fogelströms Stockholms-serie. Det finns så mycket bra att läsa men vissa är värda att läsas om. Kul att ha orden och böckerna gemensamt, berättelserna som förmedlas. 
 
Kram o god kväll!
❤️
Joey 

Kommentera här: