Både ledsen o varm.

 
 
En liten mysrunda till Halmstad med pärlan från igår eftermiddag. Kul med lite surprise för sambon ibland, och nu bidde det Grand Hotel, skumpa och god mat. Och jag tänkte bjuda på lite underhållning, som nog var det sämsta jag sett.Vi var rörande överens om att det var ett kass manus, för mycket av allt och utan finess. Vi snackar Partaj på turné. 
Det var tur att det bara var knappt 2 h, å andra sidan: om det varit paus hade jag nog gått därifrån...!
 
Lite tvätt nu, fix av bärpaj inför goa vänners besök. Idag en paj m hallon o blåbär, kardemumma, solrosfrön och kanel. Hoppas på gott. Ska kolla på serien Gympaläraren efter dotterns rekommendation. En serie som gör en både ledsen och varm i hjärtat, visst. Ska se hur det är. Om det får mig att också känna så eller om andra saker kommer upp i min tanke.
 
God lördag❤️
Joey

Kommentera här: