Saker att va glad åt.

 
Vissa saker får en glädjas åt även när hösten kommer: färgerna på träden på väg till jobbet. 
Så färgstarkt, som en fantastisk palett med oljefärger! 
Hela stan är idag annars sänkt av en gråblöt filt, regnet hänger liksom ner som en blöt presenning som när som helst brister.  Konstigt väder och i min smak inte särskilt behagligt. Men som sagt, en får glädjas åt de snygga kulörerna!
 
Mina idéer om förändring har idag satt sig, och ska bara befästas efter prövotid tänker jag. Det är bra, bra med förändring ibland. Vidareutveckling och fundering över vad jag behöver, vad jag mår bra av som också kan bidra till bättre arbete i andra led. Jag behöver förändring med jämna mellanrum, så är det nog. 
 
Sitter nu i favorithörnan i köket o myser m katt i knät. Är trött efter helgen, och av lite baciller men ska lägga mig tidigt o bli pigg igen:-)
 
kram i kvällen
❤️

Kommentera här: