Rigmor som sällskap.

 
 
 
Administrativ tid på förmiddagen, förberedelse för ny Huvudhandledare tillsammans med mig, mailsvar och annat plock innan lunch och eftermiddag på universitetets Kliniskt tränings centrum (KTC). Studenterna får anmäla sig till s.k öppet hus där en kan öva diverse saker. Hade genomgång av blodtransfusioner, antibiotika-givning, sätta nålar m.m. Alltid kul!
 
Har gått runt vackra Trummen nu efteråt och rensat skallen lite. Rigmor Gustafsson fick göra mig sällskap i öronen, och sen hittade jag Linda Petersson Bratt som förslag...riktigt skön! 
 
Tar igen mig lite efter lång dag, innan matfix. Kanske tar vi oss till REKO då de idag skänker dagskassan till flyktingarna genom Röda Korset. 
Laddat en tvätt, lagt fram ny bok som jag började läsa igår om Kliniska examinationer...får bli lite läsning i den. Låter det upphetsande:-)?
 
Ha en skön kväll❤️
 
Joey

Kommentera här: