Långdag, käk och imorgon fredag.

 
Långdag idag också men bra dag. Handledning av studenter, haft fina patientmöten, reflektion för oss i personalen....
Träning på gymmet efteråt med Emmylou Harris i öronen. Lade på vikter idag och det kändes sååå bra, kul att orka Liiite mer och liiiite mer:-)
 
Min goa unge ringer o frågar om jag minns vad som står på inköpslistan eftersom hon ämnar handla på hemväg. Var förvisso inte hemma men kom ihåg lite utöver det hon redan hade koll på. Så mycket värt med de små handlingarna, mycket uppskattat och omtänksamt tycker jag. 
 
Till käk blev det lax i ugn med parmesanost, broccoli med purjo- och vitlök, smör och salt och grön bönpasta....riktigt bra! Min mage prisar Gud för skatteåterbäringen....eller förlåt. För bönpasta och glutenfria goda alternativ. 
 
Nu  lite god läsning i min bra bok.
Katt.
Dotter som skriver rapport och flippar ut med electric banana band och högläsning om Socialdepartementet och annat. Nåja. Det blir nog bra!
 
Kram ❤️
 
ps Imorgon är det fredag!!!!! Ds

Kommentera här: