Lära gamla hundar sitta.

 
 
Det är inte ofta som jag blir nöjd med bilder på mig själv, men häromdagen fotades min unge och jag av Cenneth Carlsson inför programmet till insamlingskonserten 6/11. Då blev jag väldigt nöjd, och glad:-). Dessutom kul att få en så bra bild på oss båda ❤️
 
Gav energi och sånglust att musicera med verkligt begåvade människor också! Vi lyfts av bas, gitarr, cello och trumpet i en ljuvlig harmoni...tack! Inser då att jag borde nog sjunga mer, frågan är i vilket sammanhang. Jag mår väl av det!
 
Ska ligga kvar en stund, läsa lite innan dusch och promenad samt mina övningar från sjukgymnasten. Försökte tänka på det på jobbet igår, blir ju lätt manisk i att rätta till det även om det på jobbet är svårt att helt få till det då det mesta går i ett kvickt tempo.
Det ska gå att lära gamla hundar sitta!!
 
Ha en fin lördag!
 
Kram Joey❤️

Kommentera här: