Fri, busig o lycklig känsla.

 
 
Att få hoppa runt i lövhögar eller åtminstone få ta fötterna i dem och sparka upp de - det är nåt visst, tycker jag. En fri, busig och lycklig känsla. Ungefär som att slänga sig i snön och göra snöänglar, det är också en utomordentligt härlig känsla!!!
 
Innan träningen idag gjorde jag det förstnämnda, gick sen på löpbandet och övade på min nya gångstil. Övade sen till och från spegeln för att försöka se skillnaden, känns skillnaden. Övning ger färdighet. 
 
Känt mig som en husmor sen, städat (sambon dammsög dock), tvättat två maskiner tvätt och har en tredje på gång, bytt handdukar och lagat lunch som bidde tomatsoppa. 
Nu är jag ute i galet underbart höstväder, njuter av solen och ännu mer gå-övning.
 
En bra dag.
Som gav ett rent hem, träning för muskler och syre till lungorna! 
Sjungit också förresten, övat inför konsert och barndop. Och lite bara för kul:-)
 
❤️

Kommentera här: