Balans o en utmaning.

 
 
Brasa och god musik passar mitt mood idag. 
Balans är jag ute efter.
Vila, musik, juste andning och 0 feber är min plan. Sjungit en stund, vilket är riktigt ansträngande just nu men säkert bättre än all andningsgymnastik i världen! Har konsert och två dop framför mig nästa månad, med två nya sånger på repertoaren: Välkommen till Jorden med DiLeva o Vart du än går av Strömstedt.  Känns som en utmaning då det behövs arras om  för att bli mina, liksom. 
 
Sofia Karlssons ljuva folkmusikstämma fyller nu rummen, och jag njuter. Njuter av att lyssna på så olika slags musik. Lite vad som passar för dagen, ena dagen Mumford and sons, nästa dag Rigmor Gustafsson, idag frk Karlsson. Igår var det Dylan och Simon & Garfunkel mestadels. 
Det finns för mycket bra musik för att hålla sig till en genre tycker jag!
 
Nu ska jag läsa ut sämsta boken o sova en stund. Tur jag har fler böcker i kö!
 
Kram ❤️

Kommentera här: