Unga fröken o jag.

 
 
 
 
Andrum.
Sånt vackert namn på en restaurang, tycker jag. Fantastiskt god veggo-buffé har de, det är numera vår standard att äta där när vi är i Gbg unga fröken och jag. 
 
Mina lungor var obra när vi gick till tåget i morse. Lät som om någon klämde åt de, så jag mest väste. Men ju mer dagen gått - desto bättre. Har i och för sig tripplat mediciner o påbörjat cortisonkur men tror också att lugnet och myset med min fina unge haft god effekt!!!
 
Vi har gått hela dagen, i lugnt flanerartempo men ändå - gått. Shoppat lite på bästa Zara (min favorit!), fikat på ett gammalt juste fik: Festival (eller åtminstone såg det gammalt ut. Lite som en engelsk pub), gått igen, kollat in löparna som sprungit Gbg-varvet, och så köpt riktigt bra käk på Vapiano som vi tog med "hem". Suttit o spelat musik, massor av musik, pratat, fotat lite. 
Så jäkla skön dag och kväll❤️
 
Dags att sova lite inför en ny dag imorgon:-)
 
Kram o God natt
❤️

Kommentera här: