Chillar vidare.

 
Sååå trött efter dagen, märkt av förkylning och seglunga, som innehållit granskning av dokumentation, prat om chocker av olika fysiologiska skäl, patientfall och slutligen halvtidsbedömningar för 6 st studenter.
Det har varit en bra dag men en dag av fokus, där ord vägs på guldvåg, och tydlighet ändå ska råda. Det tar alltid energi, så enkelt är det.
 
Satte mig på älskade sittbänken när jag kom hem, med katt i knät o småprat med de bästa. En stunds skön vila Innan vildsvinsbullar och grönsaksfix med vitlök. Gott var det!!!
 
Sitter nu igen, fast i fåtöljen, med katt i knät och chillar. Försöker återhämta mig och hitta lite andning. Väldigt skönt Och idag nödvändigt. Hade tänkt att träna men det insåg jag att jag skulle hoppa. Var nog klokt.
 
Så idag chillar jag vidare....!
 
❤️
kram

Kommentera här: