Tanka kraft.

 
Ibland blir en extra varm i hjärtat, och idag var en sån dag. Efter två dagar med bedömningar och examinationer och full koncentration så avslutades den på bästa sätt: kramar o presenter...! Så himla mysigt!
 
Gårdagskvällen var en annorlunda och tämligen internationell kväll, hos en mycket go vän som fyllde år. Det pratades tyska, svenska och engelska i en salig blandning, kramades, skrattades och innehöll goda samtal, spännande och givande. Ibland är det skönt att gå utanför den asociala bubblan som jag ibland faller in i, och behöver ibland. För att tanka krafter.
Ibland tankas nog krafter väldigt bra av just det ovan nämnda. Som igår. 
 
Ikväll har jag yngste bonussonen här, på lite käk o snack. Och så hjälper han sin syster yster att packa för 1 vecka som ska tillbringas i staden Uppsala. 
 
Alltså en ovanlig vecka framför mig, utan min egen unge hemma. Alltid tungt, men också bra- för oss båda att ibland vila från varann. 
Och dessutom får hon fira lov med hundar, skogsluft och en ganska ledig pappa medan jag har jobb med ny omgång studenter fr.o.m. Måndag. Det blir ju bra.
 
God kväll!
Imorgon är det fredag❤️
 
Joey
 

Kommentera här: