Snart ro.

 
Att va katt verkar ibland så väldigt skönt.
Kunna kura ihop sig, slappna av och spinna loss. 
Säkert alltid beredda med ett halvt öga men förmågan att bara lägga sig till rätta, gosa in sig o sova....
Just inatt avis på det.
 
Hosta som börjat reta, fler mediciner efter ett tag när hostan vägrar ge sig. Vill inte ha mer skit nu!!!!! Inser att pollen är under uppsegling, ändå smart att jag påbörjat min uppgradering av antihistaminer tror jag.
Tankar som flyger. Som stannar. Som ger sig av och återkommer.
Läser heminredningstidningar på Readly. Psykologi. Försöker bli trött. Känner hostmedicinens effekt....
 
Snart får jag nog ro.
Inser att föreläsningen imorgon förmiddag måste va JÄKLIGT intressant om jag ska hålla mig alert...!
 
God natt, och alldeles för snart: god morgon!
 
Joey

Kommentera här: