Mitt i asfalten.

 
 
 
Visst blir en glad över en liten krokus som visar 
 sån beslutsamhet och styrka som denna? Utanför huset, mitt i asfalten. 
Älskar krokus färg och liksom ståtlighet i sin litenhet. 
"Hoppet stärker drömmen" säger krokus.
"ge inte upp utan fortsätt hoppas och din tillvaro kommer att förändras". 
Talande blommor måhända:-)
 
Förutom krokus gjorde mig en glad tupp lycklig igår. Fick den av en go vän som var här, så mysigt och varmt❤️. Samtal som berörde. 
 
Just nu är jag nöjd efter mamma-dotter-vecka, skönt att ibland få tid tillsammans som vi tidigare varit vana vid. Behövs tror jag.
Nöjd med att Pärlan kommit hem från ett varmt USA. Suttit nu och planerat lite framöver, pratat om angelägenheter och jobbdag, och annat.
Och med att min plåtpärla (bilen) gick igenom besiktningen!!!! Sååå gott.
 
Just nu nöjd med ett glas rödvin i kvällen. Efter mat, lång arbetsdag med utmaningar och fantastiskt teamwork.
 
God afton!
❤️

Kommentera här: