Ikväll ska vi fira.

 
Efter en mycket effektiv dag med avbeställningar, beställningar av behörigheter, TILDA-piff, nya bedömningsunderlag på studentUSB efter att gamla tagits bort, insortering av nya studentmappar, mailsvar och diverse annat fick jag så sån galenvärk i magen. 
Konsluterade goda kollegan och medicinerade, begav mig ut på promenad innan värmedyna och vila. Inväntar att det ska lugna sig för ikväll ska vi fira!
 
Mamma o pappa har idag varit gifta i 50 år!
Det är ju faktiskt häftigt. Och verkligen värt att fira. Många toppar och dalar måste det onekligen ha funnits med i alla år, samtidigt som vissa saker rimligen borde va lättare. Kärleken blir som en livslång, djup vänskap där en känner minsta lilla vindling i humör och fundering. Eller kanske inte, men nära inpå. 
Respekt är det i alla fall.
Och mina föräldrar är väl värda all kärlek och firande som finns❤️
 
Ms Anderson får besök av oss ikväll, och jag tänkte bli av med min förbenade, jäkla hormonondamage! Så det så!
 
Ha en fin fredag!!
 
kram Johanna

Kommentera här: