Härligt för själ och hjärta.

 
 
 
Vaknade till sol, igår och idag. 
Väldigt skönt efter mindre bra matt.
Tog igår en lite lugnare morgon eftersom jag skulle på utbildning om ny version i vårt journallsystem.
Frulle med dottern. The creeps i högtalarna och lite målande innan det var dags att lämna huset.
Sån start skulle en alltid ha!
 
Kaffe o fralla som uppvärmning på utbildningen, och tillika en riktigt bra sådan!
Vill börja med dessa nyheter genast för det är klara förbättringar! 
 
Idag har jag handlett en av studenterna, en rolig och bra dag! Nu sitter jag på balkongen o har lunchat innan möte på universitetet. Det gäller planering om kompetensutveckling för bashandledarna. Hoppas på mycket kreativitet!
 
För er som inte sett musikalen Pippin tycker jag att ni ska försöka gå! Jag var där igår och blev helt tagen av fantastiska röster, många bra skådespelare och en häftig musikal i stort. Härligt för själ o hjärta verkligen!
 
Kram o god fredag ❤️
 

Kommentera här: