Det är min lördag.

 
 
 
Min avsikt att flexa ut tidigt höll igår.
Väldigt skönt efter 2 veckor med många jobbtimmar. Nästan en busig pirrkänsla att gå tidigare faktiskt. Hann dock med vad jag föresatt mig och lite till. Bra!
 
Väl hemma satte jag på "fredagslistan" som min unge laddat in på spotify med idel fantastiskt bra, punkiga, souliga, rockiga och svängiga låtar som ledde till dans i köket vid grytorna. Riktigt go start på fredagkvällen:-)!!
 
Goda vänner kom igår, har verkligen längtat efter dem! De har följt mig länge, och jag de. Skönt med "gamla" vänner som liksom vet det mesta och ändå finns kvar. Tack❤️
 
Sovmorgon idag - såååå efterlängtad!
Att stiga upp halv 6 varje morgon blir en vana och i mitt fall också en vana att se fram emot lördagens sömn. Den behövs så väldigt!
 
Inga planer denna lördag. 
Ingen hockey för min del så framför mig en tom, härligt skön dag. Tänker en promenad och en sväng till torget för blominköp till balkong nr 2. 
En bok, gott te, en kelen katt och lugn & ro - det är min lördag.
 
Ha det fint!
 
Joey❤️

Kommentera här: