Basta.

 
 
Redan när jag steg upp idag kände jag mig skum. Ovanligt trött, lite ont i kroppen och lite hostig.
Tryckte bort känslan och gick för att ha examinationssamtal, jobb med TILDA, sjuksköterskejobb från lunch som sen blev en väldigt lång dag pga oförutsedda händelser och behov av att lämna över på ett vettigt sätt till nästkommande syrra...
Som ni ser på bilden är det en medelålders trött kvinna...!
 
Hade ändå ångan uppe väl hemma så det blev toa- och badrumsstädning, damning samt svabbning av golv efter att studiedagslediga skött dammsugningen. Har visst tvättat lite också. Men nu...nu sitter jag i fåtöljen. 
Ska snart förflytta mig till horisontalläge. 
Vila och bli pigg. 
Säkert bara nåt tillfälligt tjurvirus som flugit på mig för att snart lämna denna värd igen. Så. Tack! Det räcker nu, BASTA.
 
Jag säger god natt❤️
Joey

Kommentera här: