Ser fram emot.

skönt lä igår fm.
Garage är verkligen på G...!
 
Motionsrundan igår var så skön, lagom väder som sen gav en stund i lä i vår lilla kryddhörna. Vilken tur att vi gjorde en bänk där i hörnan så att vi kan nyttja den....gott!
 
Semester är skönt...att inte behöva ställa klockan utan vakna av sig själv, vilken lycka! Jag vaknar ofta tidigt ändå men som idag sov jag som en stock till nära nio:-) 
 
Sitter på ett cafe o inväntar en god vän, efter frulle och Smp hemma. En bra lördagsstart!
Gillar den här bakgården, coola hus med mysiga lägenheter. Charmigt, gammaldags. Ser på lilla fågeln som sitter o tvättar sig. Typ gråsparv tror jag. Hen ser ruggig ut, i behov av ett bad? Högst intresserad av vad jag eventuellt snart kommer att ha framför mig, verkar det som. Kanske blir det en smula till hen?! 
 
Längtar efter riktigt soligt väder, med tid för solstol och läsning, småprat o kaffe i lugn o ro. Det är bästa vilan tycker jag! Den verkar komma ändå, sommaren. Ser fram emot det!
 
❤️Joey

Kommentera här: