Saknad i minsta cell.

 
 
 
Ikväll handledarutbildning för övningskörning av storbonus och snart också äkta unge. Lite tankeväckare och lite sug faktiskt att se utvecklingen i körningen. Hoppas jag kan använda förhållningssättet som jag har med studenterna även här. Krävs kanske lite mer tålamod med egna kids :-)
 
Fått vacker midsommarblomma av mammsen, så mysigt. Så himla typisk kärleksgest från henne...en påse bullar, en blomma, ett kort. Tack!
 
Tänker på vännen vars mamma inte längre finns, och som var lik min mamma på ovanstående sätt. Den kontakten de hade och den enorma saknad som måste kännas in i minsta cell. Tänker på dig idag ❤️
 
Det är 10 grader ute. Önskar mig onekligen det dubbla när jag imorgon stämplar ut för fyra veckors ledigt....! Ska bli skönt med ledigt, vila och återhämtning. 
 
Kramen Joey

Kommentera här: