Andas semester.

Bild på en del av trädgården.
Målarkaos.
Bra bok.
 
Det här vädret är ett hett samtalsämne. 
Tämligen opålitligt med tio minuter sol och sen en regnskur, eller både regn och sol samtidigt. 
Det är ändå rätt behagligt. Temperaturen alltså. Men visst, 22 grader o sol mestadels hade inte gjort ont. Det här är min egentliga första semesterdag, så jag hinner nog med lite sommar tänker jag. Framförallt ska jag repareras och njuta min ledighet:-)
 
Tittade på en film igår kväll; Förr eller senare exploderar jag. Läst boken innan, och rekommenderar både den o filmen. En varm och sorglig film, om cancersjuka ungdomar som finner kärleken. De har en överlevnadshumor sinsemellan som är värmande mitt i allt.
Boken jag läser nu är ingen djuping men bra ändå. Gott att varva lite.
 
Idag är det måndag o jag ligger fortfarande i sängen. Vaknade vid 7 men somnade om. Har inte varit uppe o inhalerat i natt...tjoho!!!
Efter frukost blir det dagliga kraftpromenaden med bra musik i öronen. Snöat in lite på Elin Ruth, så jag fortsätter nog på den banan. Hon kommer till vår stad 15/7! Vill jag se!
Vilken go måndag, förresten. 
Planen är en promenad. Batteribyte på min klocka. Att läsa.
 
Ni hör va? Det andas semester!!!
 
Kram ❤️

Kommentera här: