Väldigt gott!

Det känns väldigt skönt att va ledig imorgon efter många och tuffa timmars jobb!! Känner mig ändå hyfsat nöjd över att jag hunnit så pass mycket ändå även om jag velat än mer. Men jag har verkligen gjort mitt bästa. 
 
Det var väldigt gott med bullar efter jobb o medicinhämtning (bland annat antibiotika pga äckellåtande lungs) samt innan dusch  när jag kom hem ikväll! Bästa mamma hade hängt en påse på dörren med nya goda bullar:-) 
Käääärlek❤️ och jag gjorde även här mitt bästa med att njuta av tre styck nybakade bullar!
 
Ibland är det så lite som gör en glad!
I lördags kväll fick jag ett väldigt fint sms av min käre man som också gjorde mig sådär glad.
Just nu är vila på köksbänken en sån sak.
 
Snart ska det bli lite äggröra, grönsaker o bacon i detta hus.
 
Kram❤️

Kommentarer:

1 Melinda :

skriven

åh vad härlig de är med ledighet<3

Svar: Verkligen Melinda!!Kram till dig!
Johanna

Kommentera här: