Rynkor o slapp hud till trots:-)

 
 
Varit och tränat på morgonen så svetten lackade, kör min nya utmaning med crosstrainern (eller trappmaskin då) och idag körde jag 10 min på den först och sedan 20 min löparband....känns bra o det ska byggas på.
 
Stod och tänkte i duschen efteråt att den här sommaren har saker ändrats.
Till det bättre.
Fem veckor med endast 1 natt där jag vaknat med inhaleringsbehov....! Det är HELT fantastiskt skönt! Tidigare kanske det varit 3-4 nätter/vecka där jag vaknat av andnöd, så förstår ni förbättringen. 
Min lilla mage har också mått riktigt bra efter att jag la om min kost mer frekvent, vilket ju också är himla skönt. Jag är en medelålders klimakteriekvinna men jag mår bättre i min kropp än jag gjort på många år, rynkor o slapp hud till trots :-)
 
Städat lite...dammtorkat och tagit handfaten. Kör golven o toaletter imorgon då vädret ska bli sämre. Funderar nu på att ta min bok och en vattenflaska för att sätta mig i trädgården istället för balkongen. Njuta vädret och ladda batterierna. Sambon laddar sina med barndomskamrater, Sthlm o Ac/dc i helgen!
 
Kramis Joey ❤️

Kommentera här: