Det går trögt.

 
 
 
Försöker samla ihop mig inför jobbpass idag. Det går trögt, men njöt förvisso av klippning och hårbottenmassage av min duktiga frisörska.
Men ändå.
Lyssnar på Renée Olstead o läser Micke Nyqvist "Dansa för oss". Det är också bra. 
Ändå finns det en oro i bröstet. 
Tänk om jag glömt bort allt? 
Inte har koll på nåt som sjuksyrra?
All vårdteknik puts väck, sunt förnuft borta och strukturen katastrofal....
Ja, vad är det värsta som kan hända?
Förnodligen att jag jobbar över för att få koll, läsa PM och slutföra min del av arbetet.
Det klarar jag nog efter 16 år som sjuksköterska. 
Tur att IT finns för det jag VET som blåst bort under min ledighet, det är mina lösenord....
En värdslig sak dock:-)
 
Idag skriver gossen Dante i Smp som sommarspanare. Om musiken som blivit allt viktigare i hans liv, om nya utmaningar efter att varit en idrottskille hela livet. Typ tills nu. Läs gärna det!
 
Min dotter är på rep inför fredagens premiär på Villa Vik av Vita hästen. Full lulle har hon med två uppsättningar! Jag ska njuta av att glo jag:-)!
 
Lite lunch är det läge för. Rester sen igår, nötfärsbiffar med egenodlad timjan o oregano, potatis i ugn. Blir bra uppladdning, även det.
Bara resten av kropp o knopp som ska förstå det också....!
 
Ha en fin dag ni andra❤️
Joey
 
 

Kommentera här: