Som svensk vår.

 
 
 
 
Efter ett dygns resa är kroppen och knoppen rätt sega. Känner mig lite sjuklig med halsont och värk i benen...hoppas det är sömnbrist mest.
Skönt att va framme, sitter nU invirad i täcket på baksidan och läser i solen, men det är inte precis någon värme än. Svensk vår mer. Men klart bättre än -1.5 som det var när vi for igår morse. Och himlen är klarblå!
 
Det blir en bra nedvarvning efter veckan. Hoppas att det är bättre dagar för mina kollegor niu...! Vi är ett fantastiskt bra gäng, det gör så mycket!
 
Efter min semester är det dags för studentperioder igen, 6 ssk-studenter kommer till oss nästa måndag. Lite osäkra. Lite nervösa. Förväntansfulla. Det är spännande möten som jag verkligen gillar. Från frö till blomma är en häftig utveckling när det blir som en helt vill. finns såklart lite olika utveckling, och ibland går det inte hela vägen. Men för de allra flesta gör det ju det, och för några blir det riktigt, riktigt bra. Det är så härligt!
 
Nu ska jag sitta här i solen, med bok och filt omkring mig. En lagom dag.
 
Puss ❤️
 
 

Kommentera här: