Old Town, och donuts.

 
 
 
 
 
 
 
 
Även i USA finns det basselusker minsann...
De har smugit sig på oss Rötter, mest den yngre men även jag e seg i pallet typ. Ingefärsvatten med citron o honung samt D-vitamin is da shit för att utrota det hela, tänker vi.
 
Idag har vi varit en sväng i Old Town Orlando, mysigt ställe faktiskt:-)! Var i en riktig Joey-butik där det fanns hur mycket vackra snycken som helst, gjorda av urinnevånarna. Bidde några halsband...tjoho! För Pärlans del fanns det lite coola masker att shoppa, så även han e nöjd.
Lite shopping på varuhus och Chinese buffet på hemvägen och ännu lite donuts (i brist på semlor)....blir GI och sockerdetox efter denna veckan...det vill o förtjänar min kropp!
 
Hör att hemma kvittrar fåglar och våren är i ankommande....är det så blir jag salig när jag kommer hem! Längtar efter balkonghäng ju. Typ det goaste som finns.
Verkar som att de flesta är gjorda för sol.
Känner få som är nöjda med höstrusk och kyla, även om de finns. Önskar jag vore en av de som bara gillar typ....väder.
Väder i alla former,  Kläder efter väder utan humörpåslag. Eller avslag. Föddes som sommartjej. Finns i mina gener tror jag. 
 
Läsdags en stund i sol med kofta på.
Kristina Olsson får det bli nu, efter Hanne Vibeke Holsts Förlåtelsen.
Hyfsat skönt minsann❤️
 
Puss❤️

Kommentera här: