Knäppt men gulligt.

 
 
 
När mannen och jag var i Sthlm för 1 år sen var vi på ett ställe som heter Gysinge. En byggmarknad med nya saker i gammal stil, från specifika årtal om en så ville.
Där köpte vi lilla emaljskylten i blått och vitt, som idag är uppsatt. 
Det händer mycket på kort tid när det väl händer, och DET gillar jag. 
Gillar verkligen att ha en liten kristallkrona på lilla WC, min dröm:-). Knäppt men gulligt!
 
Försöker boosta mig. 
Det går trögt, är så trött! Sover många timmar men är trött ändå. Ligger i sängen igen efter sen frukost, ska läsa och softa lite innan jag ska gå ut en sväng. Frisk luft är bra. 
 
Vill rekommendera debattsidan i Smp idag, där debattören vänder situationen på Västbanken till om det hade gällt smålänningar. Riktigt tänkvärd.
 
Nu: vila. 
Snart: frisk.
Check!
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: