Bättre än pussel.

 
Samma motiv.
Två tolkningar. Två helt olika sätt att bemöta det vi ser, och att fånga det på bild. Med penseldragen. Häftigt tycker jag! Och skön avkoppling, mysigt för knoppen. Passar mig nog bättre än pussel:-) 
 
Kroppen mår bättre idag, säkert ingen feber för smärtorna känns inte i knäna. Rösten är som efter två whiskey och måååånga cigg....very snygg! Not. Imorgon blir det ytterligare förbättring och Soon and very soon e jag på benen och jobbet igen! Tjoho!
Messat med studenter igår och idag, stämt av hur de har det. Någon slags reflektion via sms åtminstone. Är dock övertygad om att de tas om hand av mina kollegor på bra sätt! Skönt!
 
Gjort kycklingsoppa till lunch, som blev väldigt god faktiskt: med morötter, potatis, sockerärtor, majs, buljong, kokosmjölk o citron.
Nu blir det pasta i tomatsås med basilika, oliver och bladspenat. Good shit:-)
 
Ska nog sätta mig för att måla lite igen sen. 
Behövde visst det❤️
 
Kram Joey

Kommentera här: