Balans.

 
Tränat på gym i morse och gått en kraftpromenad i tämligen varmt, men molnigt, väder.  Skön start!
Och nä. Jag matade inga alligatorer men tittade intensivt mot dammen så ingen lurade på mig:-)
 
Suttit och svettats klart, läst ut min bok, pratat med min goa svägerska och njutit igen. 
Känner att den sköna lojheten smugit in i kroppen, att det inte ska stressas utan chillas. Tittar på lilla ödlan på fönstret, njuter av värme, lugn, vindens sus. 
Tänker på min vackraste unge som verkar ha det kanon hos sin far, rider islandshästar och myser i storstan där emellan. Känns fint.
Balans.
Och vetskapen om att jag har flera dagar kvar i detta lugn känns bra, även om det inte är jättesoligt. Det är ljust, varmt. Det räcker.
 
Jag har dessutom fler böcker att läsa!
 
Kram ❤️

Kommentera här: