Mitt yttre o inre lilla liv.

 
Idag handledning o reflektion med student halva dagen, och sen återskapande av TILDA efter hjärnsläpp igår...gick bra och rätt effektivt ändå!
 
Ett fett träningspass efter jobbet, såååå skönt!! Tränade i måndags men då febersegheten hängde kvar i kroppen var det väldigt tungt att träna. Idag gick det kanon, så roligt!
Och så nödvändigt för mitt inre o yttre lilla liv. Mår bra av det. 
 
Svettig och lätt äcklig satte jag mig ute med min kära grannfru, och blev serverad ett glas gott rödtjut av våra män...helt perfekt faktiskt;-)
Duschen blev liksom ännu bättre sen!
 
Efter mat, dammsugning och avtorkning av kök sitter jag nu med liten luden kille i knät (inte sambon då...!) och njuter hans spinnande och värme. Som en levande värmedyna.
Borde dammsuga hela huset men jag orkar inte mer idag!
 
Kram o God kväll ❤️

Kommentera här: