Konstens, musikens o musikalens färger!

 
 
 
Jag behöver lite färgbyten emellanåt.
Länge har behovet varit turkost, men nu har jag fått en ceriselängtan så då går blommor, ljus o duk i det. Tills nästa ryck. Vad nu det kan bli för färg. Min dotter säger att jag är helt störd, som vill matcha allt jämt, och jo, det kanske ligger nåt i det:-)
 
Nog om verkliga färger.
Konstens, musikens och musikalens färger är nåt helt annat! Efter att ha fått varit med om premiären av West Side Story är jag otroligt tagen, mäkta imponerad och varm inombords!
Dessa ungdomar är verkligen magiskt duktiga, som strör stjärnstoff över det de gör. Grymt bra dansare, som gör slagsmålsscenerna riktigt vassa och magkittlande (jag höll för andan flera gånger!), musikerna är sååå bra, sångarna och skådespelarinsatserna....ja, oj så bra! En fantastiskt professionell föreställning med äkta känslor som rör oss allihop. Tack!!
 
Att sen får ha efterhäng med mina fina föräldrar, Fridas bröder och tillika mina bonussöner och också bonussvärdottern gör kvällen till en härligt sprakande smällkaramell!
 
Det här var en verkligt bra fredag❤️
 
Kram Joey

Kommentera här: