Karamellig.

 
 
 
Gårdagen bestod av slapp i solen, städning av huset, fix av Jansons frestelse (som för övrigt blev ogod o rätt misslyckad- inte alls den himmelska upplevelse som det är attta min mors goda variant!!), dukning och tre maskiner tvätt, och som pricken över i denna dag: kräftskiva med goda vänner. Så väldigt trevligt med mycket skratt, många sånger o kul samtal!!
 
Idag är jag lite slöare, sovit alltför lite så jag lägger mig nog tidigt ikväll...
Handlat, skjutsat äkta unge, fixat blommor, gjort blåbärspaj (eftersom lillbonus fick det i löfte på sin blåbärsplockningsrunda igår), och nu en fläskpannkaka. Sen ska jag bara ha det bra idag.
Chilla i solen, läsa och gå på sista föreställningen av West side story. Sorgligt, och jag förstår att det för ensemblen innebär separationsångest ikväll. Den känslan de fått fram på scen kommer ur att våga visa, våga vara nära. Inte vilka som helst uppbådar det.
Ska således njuta även idag, och sen försöka STROSA hem o sutta på denna karamelliga upplevelse.
 
Pöss Joey ❤️

Kommentera här: