Törnrosasömn.

 
Mitt lilla huvud har gått på högvarv idag! 
Kvart i 7 fick jag mess av min eminenta Ulve-lärare som är sjuk. 
Kl 8 börjar yrkeshandledning med 6 Kunskapstörstande studenter. 
Hur lösa! Vad göra! Ja...kavla upp ärmarna, andas och kör. 
Utan kanske poängberäknade högskolepedagogik så körde jag efter "tillräckligt-bra-konceptet".
Jag gjorde det med min erfarenhet som grund och med hopp om minne, och jag tror det var ok. Studenterna var engagerade, det var bra samtal och reflektioner, högt i tak och en rolig dag. Det kommer en en bit på.
 
Bra avslut på ovanligt fokuserad dag: afterwork med goa kollegor. 23 pers samlade för att äta, dricka gott och tjöta i några timmar. Efterlängtat att få sitta ner i lugn, prata skit och må bra!
Har dessutom druckit en ny öl, ny för mig i alla fall. 
 
Nu sover jag snart Törnrosasömn.
Undrar om hon snarkade...:-)?
 
Pöss

Kommentera här: