Vilken dag!

 
 
 
 
 
 
Idag med hjälp av Glee på Spotify har mycket åkt ner i lådor. Som står typ överallt just nu utan att jag faktiskt blir stressad av det.
Det känns bra, det här.
Det är en hel del kvar men jag har bra koll, struktur på det hela. Det löser sig!
Nu gäller det bara att det åtminstone ska finnas ett badrum, kök och rinnande vatten tills inflyttning. Typiskt bra-att-ha-grejer liksom.
 
En bra dag, en effektiv dag utan hormonspel, med långfrukost, packning, skön kaffe- och pratstund med god och fin vän och så besök av mina fina bonussöner, deras flickvänner och ömma moder. Spontankväll och så mycket lycka i en styvmors hjärta! Nostalgi med foton på barnen, på min älskade farmor...
Lägg därtill en skön kväll med dottern, politiska diskussioner, skratt hos vår blivande pizzabagare på nya gatan, prat om festivaler och annat kul. 
 
Nu vill jag bara ha hem min finaste Pärla, så blir det ännu bättre❤️
 
Joey

Kommentera här: