Fils o njutning.

 
Vilken tur att jag tog ledigt idag för flyttstök.
Flyttat köket idag, städat, packat upp och fixat iordning...skönt med liiiite ordning i kaoset!
Jobbat mellan 8-21.30 idag o ligger nu i sambons långfils i sängen bredvid min unge (alla mina kläder är nedpackade...) så jag känner mig riktigt het. Särskilt eftersom det är fils med gylf:-)
 
Imorgon är det dags.
Flyttar verkligen, till ett helt fantastiskt ställe där jag ska göra som en go kollega skrev idag: gå barfota ut till köket söndag morgon för att få igång kaffet och avnjuta det i lugn och ro.
I väntan på att huset ska vakna och lusten att packa upp lite.
Ska försöka ta det lugnt, njuta av framväxandet av varje rum. Inse att en ny tid börjar.
Tjoho!
 
Kram Joey

Kommentarer:

1 Camilla Lundberg:

skriven

Shit vad snyggt Johanna. Jag är inte alls avundssjuk :-)

2 Johanna:

skriven

Vilken tur Camilla:-)
Kramis!

Kommentera här: