Regnbågscykel en ide?

 
Cykelstölder fortsätter tydligen i staden...
inatt måste min unges cykel blivit stulen utanför huset. Så trist!!! Andra gången på några månader, och i två olika stadsdelar. Nu blir det att leta begagnat istället. Kanske ska jag spruta den spygrön om jag hittar nån?!? Får en ha saker i fred då? 
Vore fint med regnbågsfärger:-) kanske mindre stöldrisk också:-)?!
 
En hektisk dag på jobbet. Typ jättehektisk. Och jag var väldigt trött när jag gick hem. Tur solen sken och luften var skön så jag fick  lite syre. När jag kom hem hade det hänt fina saker i trädgården som också värmde denna trötta dam. Det kommer bli bra, så bra!!! Som en skön liten oas mitt i stan, faktiskt. En oas där mina barfotafötter kommer trivas utmärkt!
 
Kaffe med god vän, puss och kram av min bästaste sambo gjorde också själen varm. 
Så är denna dagen snart slut.
Har ändå gjort en del bra idag, även om det verkligen inte blev som jag tänkt mig.
Och imorgon är en annan dag.
Dessutom fredag!!!!
DET är gott❤️
 
Joey

Kommentera här: