Puss o dans.

 
 
Medan jag sitter på Palladiums sköna fik med en god vän, babblar om livets lättja och livets mörker, val och hopp, så får jag ett sms av min fine sambo.
Eller mms. På hämtad och upphängd halthylla och skoställ. Så bra:-)
Det tar sig lite i taget och nu är det inte några större saker kvar. Fortfarande väntar vi på heeeeela bokhyllan uppsatt och målad och på lite lister, tätad balkong m.m. men inga JÄTTESAKER.
 
Efter en dag med fullt fokus på introduktion av nya studenter så var en kopp the o godaste räkmackan, samtal och det här mms:et den lilla påfyllning jag behövde. Gäller att samla på mig lite energi inför långdag med två NKSE imorgon (praktisk examination enligt konstens alla regler). Det är kul men tar på krafterna.
 
Efter puss och en liten dans med sambon sitter jag nu med bästaste katten och myser.
Påfyllning.
Ska bli mer sånt, helt enkelt❤️
 
Pöss

Kommentera här: