Mixad dag.

 
Det blev en annorlunda dag idag.
Ytterligare en NKSE i förmiddag som gick som en dans, sedan möte med kollegor från annan klinik angående medicinskteknisk apparatur som vi samlar information om under samma tak.
So far so good.
Riktigt bra.
 
Eller ja, det är väl rätt bra även efter det men det blev större än jag tänkte mig när jag gick till ögonmottagningen med rött svidöga. Det blir nog bra med det. Hoppas cortisondropparna gör snabb nytta och att det snart är som vanligt...!
Nu mest trött på att jag inte får ha linser utan får dras med brillor Några veckor....hoppas det håller sig på den nivån så jag inte behöver bekymra mig för annat. 
 
Varit o handlat i lugn o ro på maxi, sen hem till dukat bord och gott käk!
Fick njuta av att se att fönsterlampor i kök har kommit på plats. Det ger verkligen hemtrevnad tycker jag!
Fick sen energi till städning av hela huset. Fyyyy vad skit en drar in just nu:-(! Tänk om det kunde hålla. Städningen. Åtminstone i några dagar, så jag fick njuta av att gå med nakna fötter på rena golv...DET är goa grejer det!
 
Ligger nu på en golfboll och försöker få bukt med öm lekamen. Äldsta bonusdottern och jag softar, film på TV och lugn. Lillbonus och man är på bio och myser höstlov. Gör de rätt i!
 
Pöss o god natt
Johanna ❤️

Kommentera här: