Lyxigt o illskönt.

 
 
Så fina växter jag fått i dagarna två, blir glad av dem!! Tack!
Har nästan en pirrigt, euforiskt härlig känsla i kropp o själ idag. Haft en bra dag med examinationer och slutbedömningar, förbättringsförslag och reflektioner, handledning på handledning, schemaläggning och behörigheter som avbeställdes och nya som beställdes...en effektiv dag.
 
Kanske också lättare att vara effektiv när känslan av pirr finns. Att imorgon kunna ta på mig pyjamasbralls och fultröja och käka frukost med min bästaste unge, dricka kaffe ihop och mysa en stund före skola. 
Sen vetskapen att jag och mina pyjamasbralls kan krypa ner med Smp i sängen igen, bara för att jag kan. Och för att jag vill!
Efter lite slappmys med andrakaffe i sängen blir det en snabb, skön promenad.
Sen får jag se....
 
Jag har nämligen SEMESTER imorgon.
Och det känns så otroligt lyxigt och illskönt! Bara semester sådär utan storvulna planer.
Jag tog det för att jag behövde vara ledig lite mer. Ta hand om mig och njuta av denna dag:-)
Tjoho!
 
Joey ❤️
 

Kommentarer:

1 Karolina:

skriven

Ha en skön ledig dag. Tack för så bra blogg...

2 Anonym:

skriven

Då är vi två! Elisabeth

3 Johanna:

skriven

Karolina: TACK❤️
och detsamma avseende helgen!

Kommentera här: