Extra kraft.

 
 
 
Att få energi är ju så viktigt!
Igår kväll gavs den från skön släkt på middag för att fira mannen, chili con carne och min mammas goda kolatårta går inte av för hackor. Inte heller att se när sjukt är lite mer piggt och vill och orkar vara med, orkar äta och verkligen vill umgås med hela sitt hjärta.
Det värmer. Det värmer riktigt mycket samtidigt som oron finns där. Och känslan av att vilja bromsa, vilja vara här ännu mer. Här och nu.
 
Ikväll har sköna personligheter som äldste bonussonen Dennis o hans ömma moder varit här. Så otroligt skönt att prata några timmar, äta och ha det bra. Hade önskat Att stanna tiden för att prata ännu mer...! Men allt har ett slut, så är det ju. Men det värmde mitt hjärta och min energi fick mer krut. Så välbehövligt!
Samtal om framtid och nutid, politik och resor....
Tack❤️
 
Imorgon behöver jag extra kraft.
Jag vet att jag kommer få den, för jag har liksom sällskap inom mig med fina människor som gått före. Jag behöver kraft och vacker känsla, energi och värme att förmedla kärlek och ett slags hopp. Hopp om att det trots allt, finns en lite ljusare dag längre fram.
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: