Dessutom lördag!

 
 
 
Klartecken att få packa upp böcker utom på högsta och lägsta hyllan är ett framsteg! Resulterade i att tolv lådor packades upp och kontorsbordet faktiskt ändå syns...:-)
Hyllorna ska målas uppe o nere, sen går det att fixa vidare. Behöver dock min Amerikaresenär för att fixa in stereo o högtalare, datorn...
men det kommer. Det går klart framåt och det lugnar mig lite.
Behöver verkligen jobba med det.
Tålamodet.
Det är inte lätt, vill jag lova, när jag vill ha ordning överallt, inget grus efter skor, ingen disk i hon, inget hår i handfat och inga dammiga fönsterbrädor....
 
För min egen skull, och kanske lika mycket för andras, så behöver jag coola ner mig avseende det. Chilla lite mer och inse att städning kanske ändå ska ligga längre ner på prio-listan även om det inte behöver betyda sanitär olägenhet....:-)!
Nu är det i alla fall så rent jag kan få det just nu.
 
En espresso och kvarvarande kolatårta blev en skön paus innan promenad.
Bo Kaspers i högtalarna.
Bara jag hemma.
Det är dessutom lördag!!!!!!
 
Joey ❤️

Kommentera här: