Höjd mysfaktor.

 
Mysighetsfaktorn höjs ordentligt med denna röda fina blomma på köksön. Alla ljusstakar testade men faktiskt bara en uppsatt i ett fönster - tvättstugan där Tusse håller till. Han behöver lite ljus för sina gamla ögon så han hittar till matskålen o toa ju:-)
 
Har haft några bra dagar där jag varit piggare. Väldigt skönt! Har dock haft yrsel o känt mig skum idag så jag bad en kollega ta trycket. Högt blodtryck?! Vääääldigt märkligt och helt otippat då jag tidigare aldrig haft det. Kanske engångsföreteelse tänker jag. En udda dag. Testar imorgon igen så visar det säkert normalt!
I vilket fall är humöret bättre, bitchen i mig lite lugnare och blixtarna mildare...det är fint det!
 
Tina (mat-Tina) är i en fin stuga i fjällen. Det ser onekligen väldigt fridfullt och vackert ut. Vinter ser faktiskt också härligt ut. Längtar efter vitt och ljus, krispighet och snygg himmel...! 
Mötkret räcker liksom nu. 
Tur att det är torsdag snart så jag kan sätta upp ljusstakarna...!
Då ökar också mysfaktorn.
 
Det gillar jag!
 
Pöss ❤️
 

Kommentera här: