Undrar vad...?

 
Gode värld vilken trötthet jag dras med denna veckan...
Skulle kunna sova dygnet runt och ändå vara trött. 
Undrar vad som händer, eller vad som är på gång....?
 
Känner inte riktigt igen mig själv.
Vet inte om det är stressen över denna uppsats och slutspurten, eller om det bara är nåt virus - eller en kombo?
Efter jobb idag, i frustration efter att ha fått till oss den vi ska opponera på allt för sent, och intensivt jobbande med den några timmar, så lägger jag mig i sängen och toksomnar 1 h!
DET är ovanligt, när det gäller mig.
Igår hade jag magkatarr som var sådär kul, något jag heller inte haft på lång tid.
Inte tagit en droppe kaffe p.g.a. det idag...kan jag till någon liten bråkdel förklara min trötthet möjligen.
 
Brukar ha lite fredagsfeeling ändå, men den infinner sig inte i min lekamen eller i min skalle.
Jag bara tänker att det är skönt eftersom jag då får sova två morgnar...
 
Jag kanske behöver gå upp med uppsatsen sen släppa den långt ifrån mig för att ha semester....?
Kan det var så enkelt?
Att jag behöver släppa alla pusselbitar ett tag, rå om mig och samla ihop mig, vila och bli människa igen?
 
Jag hoppas det.
 

Kommentera här: