Jodå...!

 
 
 
 
En bra dag, trots sjukdomskänsla i kroppen, med yrkeshandledning, kloka reflektioner, samtal. Känner mig lite piggare efter det ändå, och för att min söta lilla plåtpärla gick igenom besiktningen:-)
 
Provluggit i nya sängarna, såååå underbart skönt!! Jag tror att mina seglungs kommer att älska den❤️. Oj, vilken lyx!
 
Matlagning.
Kyckling, vitlök, paprika, bladspenat, kokosmjölk, grädde, kycklingfond, curry...
det doftar rätt gott här nu:-)
 
Är tacksam.
För bra jobb, sköna kolleger, för min bil, familj, ungar och vänner.
För att jag kan laga mat, och få servera bra, lite fantasilagad sådan...för att jag har en väldigt bra och fin fräknig, gyllene man....❤️
För livet.
För min kropp som trots allt fungerar rätt bra!
 
Och just nu skiner soooooolen!!!!
Helt underbart!
 
Kram

Kommentera här: