Spaning.

 
 
Efter en god natts sömn vaknade vi samtidigt, ungen och jag.
Låg kvar och var slöa ett bra tag, innan dusch och fix. 
En promenad till favoritfiket här, kaffe och räkmacka....lyxlirare dessa dagar...vi njuter apselut:-)!!
Staden har lockat idag.
Mariatorget och dejt med en skön italiensk böna i Sthlm-solen, en espresso och lite privat loppis, sen en runda till Sushi Yama som sagts av dottern vara den godaste sushin hon ätit. Och ja, den var riktigt väldigt jättegod!!
 
Slapp i soffan innan käk i kväll, på vårt favorithak på söder.
Just nu känner vi dock att soffan är väääääldigt bekväm....
Trötta efter aktiv dag med mycket promenader.
Intryck.
Sköna människor.
Människor med kul utseende, varierat mode och frisyrer. 
Det är kul att spana in folk.
Särskilt här när variationerna är klart större än i mindre städer.
Det mindre kul är att det är väldigt mycket tiggare överallt, typ verkligen överallt. Men en smolk i bägaren vi får ta...
Så vi fortsätter väl med det även ikväll.
Spana på folk alltså.
Och imorgon förmiddag också en smula, före hemgång.
 
Just nu längtar jag efter min fästehunk.
Ska bli skönt att se honom imorgon igen, snusa in hans doft och gosa in mig i honom...!
Men först en skön kväll med min bästaste unge!!
 
Pöss på er!
❤️

Kommentera här: