Lite olika tankar.

 
Ser ni...? Det är skönhet med gamla, renoverade fönster tycker jag!
Särskilt när en härlig och mustig färg kommer till och lyser upp fasaden. 
Jag tycker verkligen att det är så fint att jag blir varm i hjärtat!
Framåtskridandet och utvecklingen är rolig att se även om jag tycker det går lite smått sakta men jag förstår liksom allt som görs:-). Framåt går det i alla fall!
 
Efter jobbet idag tog jag en promenad till stan, och stötte på min käre far på vägen. Lite småpratande på väg till Coop (som nog blir nya kvartersbutiken sen), och till bolaget för inköp till morgondagens vinlotteri.
En promenad tillbaka i kall blåst men lite sol. Bland fina portar och vackra hus.
Tillbaka där bilen stod, och så vägen hem. 
En bra eftermiddag efter bra jobbdag med introduktion av nya ssk-studenter.
 
Nu sitter jag i fåtöljen efter matlagning.
Ska läsa i min sköna bok, må bra en stund innan läggdags.
 
Kram❤️

Kommentera här: