Härlig helg!

 
Min galenpanna till sambo hade bokat in hemlig aktivitet lö-sö, så mycket visste jag.
Efter lunch åkte vi så....ca 7 km med våra små handbagage, till ett fint hotell i vår egen stad.
Lunch intogs på indisk restaurang, där mina förutbestämda meningar fick komma på skam... Det var riktigt gott, och mustigt utan att va sketastarkt. Kul! Ibland är det bra att bli lurad...!
 
Checkade in, slappade och njöt på rummet ett tag, njöt av vuxentid och av buset att nästan va hemma:-)
Efter ett tag fick jag en tid då jag skulle va klar att åka.
Och så blev det bussresa med mordgåta att lösa!
Kul upplägg, god mat och bra skådespel samt lite historielektion om Florence Stephens.
En härlig dag och kväll!
 
Vaknat upp efter en mindre bra natt dag med sega lungor, hosta och inhalationer, men med vetskapen att jag får äta hotellfrukost:-)
Är rätt skakig av inhalationerna så vi får väl se om kaffet får intagas i pipmugg eller sugrör för att inte spilla men kaffe ska det bli. 
Bland annat.
 
Promenad i blåsten och tvättning gäller idag, en skön söndag med andra ord.
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: