Drömt färdigt.

 
Vilken dag av fram och tillbaka, hit och dit....
Till slut fick jag rätsida på det men oj vilka svängningar innan dess...!
Urmaningar är till för att bita tag i, och det gjorde jag onekligen.
Skönt när det är klart, iordninggjort så att ny energi kan läggas på annat imorgon:-)
 
Tio timmars arbetsdag och sen direkt hem för att  städa, plocka ut tvättkorgar och torkställ, badrumsprylar m.m.....sen har jag dammat, dammsugit, gnott och torkat golv...torkat ur spår för glasdörrar med topz, svurit och suckat...
Nu är det dock rätt fint och jag hoppas att stjärnorna ger oss väääldigt sugna köpare imorgon!!!
 
Ryggläge nu.
Hoppas på god sömn och vilande hjärna.
Det skulle va fint.
Rosa handdukar och vita rosor känns som om jag kunnat drömt färdigt om...!
 
pöss
 

Kommentera här: