Bra för själen.

 
 
Ledig dag.
Stockholm för mig och dottern.
Mor- och dotterhelg, väldigt mysigt att få rå om min unge, snacka och lyssna på musik, diskutera stort och smått, äta gott, promenera...
Bara va ihop helt enkelt.
Träffat min gode bror o hans söta grå Jako Edith.
Varit på en krog kallad Läckerbiten, ett kärt återbesök med skön miljö och god mat tillsammans med brorsan och goa vänner...sköna diskussioner om liv, politik, alkohol o droger, jobb, teater, film, uppväxt....
Engagerat, varmt, och mysigt!!!
 
Ligger nu i lilla lägenheten, lyssnar på Håkan Hellström och får hans historia presenterad av dottern.
Jag tror att en konsert med honom skulle vara väldigt bra för själen!
Han har sån energi och livskraft i sina sånger Som smittar av sig. 
Sjunger bra, nja det gör han inte, men en skön snubbe är det...med en hel del livskunskap inom sig. Han kräver sin lyssning med öppet hjärta innan det går att ta in det, men gör ett försök vettja:-)
 
En god natt önskar jag er!
Det hoppas jag själv på, efter skön dag tillsammans med min bästaste unge❤️
 
Kram Johanna
 

Kommentera här: