Det blir nog bra det här.

 
 
Jag ska ta det för vad det är, allt eftersom.
Vara här och nu, och ta in det som kommer till mig. 
Just nu verkar jag svältfödd på sömn. 
På resan idag somnar jag hela tiden, otroligt trött. Både min kropp och knopp behöver ctrl+alt+delete. Ställas om. Efter lunch och installation på rummet så somnar vi båda, och det är så skönt!
Ingen stress, ingen tvätt eller disk som väntar.
Bara, så själviskt, vi själva som styr vår dag.
 
Hemma vet jag att min unge har det bra, med mormor o morfar som fixar och är i krokarna. Tack!
 
I London är det just idag ingen sommar. Bara 16 + o grått. Solen sken dock vid lunchen, och ska så göra imorgon. Blir bra att strosa runt, käka när vi blir sugna och ta ett glas vin när vi vill, shoppa och framåt kvällen gå på det vi båda älskar: musikal:-)!!!!! Det är ingen risk att man blir besviken här heller, det är makalöst proffsigt allt det vi hittills sett. Är så glad för denna möjlighet, ❤️!
 
Det blir nog bra det här.
 
Joey 

Kommentera här: