Den gyllene....?!

Att va i den gyllene åldern. Medelåldern. Har väl absolut sina fördelar.
Jag är i mig själv starkare och tryggare än jag tidigare varit. Jag tror att det till viss del har med åldern att göra. Jag är inte lika rädd att visa mig sårbar eller okunnig men kan oxå stå för det jag kan och den jag är. Jag kan erkänna att jag har fel, att livet ibland tar en på en jäkla svängom där djävulen tycks dansa polka med en....!

Och det är skönt.
Att erkänna, och att va lugn i att jag är ok ändå. Tillräckligt bra. Även om vissa smällar kostar på och stukar mig så har jag kraft att resa mig igen.

Det som kanske inte är lika charmerande är Termostaten. Inombords. Som verkar gå bärsärk av värsta uppåttjackpåslaget....! Hormooooooner kan verkligen ställa till livet. Väcka mig flertal ggr på natten och spela mig värmespratt flera gånger per dygn. Det är inte upphetsande, jag lovar!
Ser fram emot att slippa det efter den gyllene. Typ.

Fast med samma fördelar som i övrigt gärna!!

❤️

 
 

Kommentera här: